Bu paket şunları içerir: Recycling Center Simulator - birinci şahıs bakış açısına sahip bir iş simülasyon oyunu. Çöpten para kazanın, geri dönüşüm merkeziniz için farklı yerlerden hammadde toplayın, bunları geri dönüştürün, yeni ürünler üreterek para kazanın ve fabrikanızı geliştirin. Car Mechanic Simulator 2021 - Yeni bir araba garajının sahibi olarak başlayın ve servis imparatorluğuna doğru yol alın. Ayrıntılara büyük özen gösterilen son derece gerçekçi simülasyon oyununda ellerinizi kirletin. 4000'den fazla benzersiz parça ve 72'den fazla araba üzerinde çalışmaya hazır olun. Kolları sıvayın ve son derece gerçekçi garaj ortamına dalın.