Bu paket şunları içerir: Junkyard Simulator - Hurdalıkta çalışarak bir servet kazanın. Hiçbir şeyiniz olmadan, sadece bir akşamdan kalma ile başlar ve yavaş yavaş başarıya doğru tırmanırsınız. Para kazanma konusunda tam bir özgürlüğe sahip olacaksınız. Dünyayı yürüyerek mi keşfetmek istersiniz yoksa mevcut araçlardan birini mi sürmek istersiniz? Hurda aramayı mı yoksa gizli hazineleri aramayı mı tercih edersiniz? Yenileme işinden mi hoşlanırsınız? Ya da belki ağır makinelerle uğraşmayı daha çok seviyorsunuz? Çok sayıda küçük eşya satmayı mı yoksa eski bir arabayı tamir etmek gibi daha iddialı bir şey mi denemek istersiniz? Ne seçerseniz seçin, hurda ile ilgili olduğu sürece, biz size yardımcı oluruz. Car Mechanic Simulator 2021 - Yeni bir araba garajının sahibi olarak başlayın ve servis imparatorluğuna doğru yol alın. Detaylara büyük özen gösterilen son derece gerçekçi simülasyon oyununda ellerinizi kirletin. 4000'den fazla benzersiz parça ve 72'den fazla araba üzerinde çalışmaya hazır olun. Kolları sıvayın ve son derece gerçekçi garaj ortamına dalın.