Rambo
John J. Rambo, Vietnam geçmişi peşini bırakmayan eski bir Birleşik Devletler Özel Kuvvetler askeridir. Serttir, agresiftir ve ciddi derecede tehlikeli durumlara tek başına müdahale etmesiyle ünlüdür. Şimdi Tek Kişilik Ordu olarak Rambo, Mortal Kombat evrenine sızmak için acımasız dövüş yeteneklerini yeniden aktifleştirdi, yoluna çıkan her Kombatant'a karşı saf şiddetini kullanıyor.