Mortal Kombat 11 Kombat Paketi 2
Kombat Paketi 2'ye Mileena, Rain ve oyuncu Sylvester Stallone'ye benzerliği ve sesiyle simgeleşmiş misafir Rambo dâhildir. Rambo Vietnam'daki geçmişi peşini bırakmayan bu eski Özel Kuvvetler askeri serttir, agresiftir ve tehlikeli görevleri tek başına tamamlamasıyla ünlüdür. Şimdiyse ölümcül yeteneklerini Mortal Kombat'a getiriyor. Mileena Mileena, Baraka'nın vahşiliği ve Kitana'nın zarafetinin mükemmel bir birleşimidir. Zamanda ileri gidişiyle bu klon artık imparatoriçe olarak süreceği saltanatın ve Kotal Kahn'ın ellerinde öleceğinin farkında. Rain Rain, geleceğini geliştirmek için Edenia'nın ordusuna katıldı. Stratejik dehası sayesinde rütbesi çabucak yükseldi. Rain biyolojik babasını bulmak için rütbesini kullandı ve onun bir tanrı olduğunu öğrenince şok oldu. Rain, Edenia'nın panteonunda hakkı olan yer için savaşıyor.