Rain
Öksüz olarak büyüyen Rain'in imkânları kısıtlıydı. Bunların üstesinden gelmek için Edenia'nın ordusuna katıldı. Stratejik dehası, ona büyük bir ün ve hızla terfi kazandırdı. Rain yeni konumunu, biyolojik ailesinin gerçek kimliğini aramak için kullandı. Edenia'nın Koruyucusu ölmüş Tanrı Argus'un oğlu olduğunu öğrendiğinde şok oldu. Argus, Rain'i terk etmiş ve utancın ve skandalın önüne geçmek için babası olduğunu gizlemişti. Şimdi yarı tanrı olduğunu bilen Rain, Edenia'nın panteonunda ona ait olan yer için savaşıyor. Güzellikle alamazsa zorla alacak.