Railway Empire
ABD, 1830: "Yeni Dünya" yükselişinin zirvesinde. Sanayi hızla gelişiyor ve herkes Kuzey Amerika'da mutlak güç olmak için yarışıyor. Şirketini 20. yüzyılın en iyilerinden biri haline getirmek için rakiplerini geride bırakman ve üstünlük sağlaman gerekiyor! - Geniş kapsamlı seferinde bu devasa kıtanın tüm kıyılarını adım adım dolaşarak ABD'deki ekonomik fırsatları kendi çıkarına kullan. - Geniş bir demiryolu ağı kurup yolcularla ürünler için en iyi taşıma seçeneklerini sağlayarak Demiryolu İmparatorluğunu başarıya taşı. - Çeşitli senaryolardaki zorlukları ve görevleri kusursuz şekilde tamamla veya maddi sınırlamanın olmadığı inşaat modunda kendi mükemmel demiryolu ağını yarat. - 40'ın üzerinde tarihi lokomotifi ve 30'un üzerinde farklı vagonu elde et, zayıf ve güçlü yönlerini öğrenerek bunlardan en verimli şekilde faydalanmanın yolunu bul. - En fazla üç rakip şirkete karşı üstünlük sağlamak için yarış ve hatta emeklerini boşa çıkarmak için haydutlarla ve casuslarla çalış. - "Sürücü" özelliği sayesinde kendi demiryolu ağını keşfet ve birinci kişi bakış açısıyla makinist odasından muhteşem manzarayı izle.