Railway Empire - Down Under
19. Yüzyılın ilk yarısında Avustralya'nın koloni bölgeleri seyrek nüfusa sahipti ve büyük ölçüde sahil şehirlerinden ve taşradaki birkaç küçük çiftlik yerleşiminden oluşuyordu. Ancak Avustralya için bir değişim çağını başlatacak ve kârlı bir geleceği güvenceye alacak bir sanayi devriminin kıvılcımını ateşleyecek bir dizi olaylar gerçekleşecekti.