Raging Justice
Raging Justice efsanevi tanıtımları olan ve vurdulu kırdılı oyunların vahşi cazibesini taşıyan klasik bir yüzyıl dövüş oyunu! Şehirde kaos hakim! Suç ve yolsuzluk hiç olmadığı kadar artmış durumda ve haydutlar her yerin altını üstüne getiriyor. Bu gangsterlere adaleti kabul ettirmek için ölümcül sokaklarda dövüşmek zorundasın. Kilit Özellikler: Vurdulu Kırdılı Dövüş: Acımasız suçlularla vahşice dövüşürken, yağmur yağıyor! Adrenalin yüklü kaçınılmaz 2 boyutlu dövüşte kan gövdeyi götürecek! Tutuklama Emirleri: Sağlık kazanmak ve seviye görevlerini yerine getirmek için yasalara göre hareket et ve düşmanlarını gafil avlayıp tutukla veya bizzat kanun ol ve silahlanarak adaleti kendi ellerinle sağla. Çevrendeki canavar ordusuna karşı iyi polis mi kötü polis mi olmak istersin? Unutma, yaptıklarının sonuçları olacak… Silahlar: İnanılmaz bir silah çeşitliliği sayesinde tam bir ölüm makinesi olabilirsin! İskemle ile ve tekme atarak bir bar kavgasına müdahale et, sokak aralarında bıçakla gez veya çim biçme makinesi ile çetelerin üzerine yürü! Adalet hiç bu kadar tatlı olmamıştı. Yerel Yardım: Suç dünyasına karşı tek başına savaş veya bu savaşta sana yardımcı olması için bir ortak seç! İçindeki öfkeyi ortaya çıkarmak için her şeye sahip olacaksın… Tek yapman gereken hedefini belirlemek, aksi halde dost ateşinden ötürü anarşi kurbanı olabilirsin! Dünya Liderlik Tablosu: İyi polis/kötü polisi unut, güneş gözlüklerini çıkar ve en iyi polis olmaya odaklan! Gerilim arttıkça, puanın da artar. Mükemmel olmak için yeterince şeye sahip misin?