Rad Rodgers
Hareketli olduğu kadar neşeli genç oğlan Rad'in oyunun dozunu biraz fazla kaçırdığı söylenebilir. Oyunla geçen uzun bir gecenin sonunda uykuya dalan Rad, uyandığında eski tozlu oyun konsolunun kendi kendine açıldığını görür. Bir anda beliren bir girdap Rad'i TV'nin içine çeker ve Rad kendini yıldızı olduğu bir maceranın içinde bulur. Commander Keen, Conker, Ruff'n'Tumble ve Jazz Jackrabbit gibi klasiklerden ilham alan oyun, 90'ların platform oyunlarını geri getiriyor. Özellikler Silahlar: Dusty, Rad'i yedi inanılmaz silahla donatıyor. Ses ve Müzik: Andrew Hulshult'un bestelediği müthiş ve otantik oyun müziği, MIDI'den ilham alan şarkılar ve synthesizer da içeriyor! Pikselalem: Rad ve Dusty iyi bir ikili olsa da, oyunun dünyasının ötesinde bulunan uzay-zaman bükücü tehlikeli ve elektrikli bölge Pikselalem'e yalnızca Dusty girebiliyor. Klasik Paskalya Yumurtaları: Oyundaki bulması zor olan toplanabilir öğelerin bazıları bulması daha da zor olan klasik gizli odalarda yer alıyor.