Project Starship X
Swagthulhu olarak parodi dolu bu shoot 'em up'ta uçup kaçıp, patlatıp çatlatarak ilerle! Project Starship, kozmik korkuyu tuhaf bir şekilde ele alarak aramıza dönüyor. Bu roguelike nişancı oyununun gösterişli 16 bit tarzıyla dokunaçlı Swagthulhu ile çizgi roman temalı düşmanlara girişeceksin! Çok amaçlı kaçış mekanikleri ve toplanacak tonla eşya sayesinde gemini, düşman gemilerine çarparak zarar görmeden yoluna devam edebileceksin. Project Starship X, tüm özelliklerini karıştırarak tam bir tür karması ortaya çıkarıyor!