Project Cars
Project CARS gelmiş geçmiş muhteşem yarış oyunu! Otomobil yarışı tutkunları ve gerçek pilotlar tarafından geliştirilmiş, test edilmiş ve onaylanmış Project CARS, geliştirici uzmanlığı ve hız tutkunlarının arzularını bir araya getiren yeni nesil yarış simülasyonudur. Çarpıcı grafiklerden oluşan bu hız dünyasını sen de keşfet ve eşsiz sürüş deneyimini yaşarken asfaltı iliklerinde hisset. Dinamik kariyer modunu seçerek kendi yarış pilotunu yarat ve çok farklı yarış seçenekleri arasından seçimini yap ya da dilersen çok oyunculu çevrimiçi oyunlarda rakiplerine tozunu yuttur. Gün saati ve hava durumu sistemi gibi yepyeni dinamik özellikler içeren ve en geniş pist seçimine sahip bu yarış oyununda araç geliştirme ve pit-stop özellikleri de var. Project CARS rakiplerine fark atıyor.