Pro Fishing Simulator
Gerçek balık avından sonra en güzel şey! Pro Fishing Simulator hem yeni başlayanlar hem de usta oltacılar için özgün bir spor amaçlı balıkçılık simülasyonu. Dünyanın en güzel balıkçılık sporlarını keşfet, en iyi ekipmanlar ile beceri ve tekniklerini birleştirerek en büyük balıkları yakala. - Korsika'dan Kara Orman'a ve Kolorado'ya kadar dünyanın dört yanındaki gerçek mekanlara uygun olarak tasarlanmış 9 balık avı sahasını keşfet. - 6 balık avı tekniği ve farklı oyun stillerinde ustalaş: sinek oltacılığı, yem oltacılığı, tekne oltacılığı... - Gerçeğe uygun davranış modellerine sahip 79 tür balığı avla. - Vision, JMC, KastKing, 13 Fishing, Lew’s, Strike King gibi markalardan yüzlerce parça araç gereç ve ekipman kazan ve kombine et. - Her seviyeye uygun eğitim materyalleri, her balıkla ilgili ayrıntılı bilgiler içeren balık wiki'si ve 100'den fazla görev seni bekliyor. - Dünya çapında puan sıralaması olan haftalık ve mevsimlik görevler.