PowerSlave Exhumed
PowerSlave: Exhumed, klasik konsol oyununun PlayStation ve Saturn versiyonlarını mükemmel bir şekilde birleştiren bir KEX Engine bağlantı noktasıdır Hedef: Antik Mısır şehri Karnak. Korkunç güçlere sahip uzaylı kuvvetleri bir zamanların güçlü toplumunun dışarıyla tüm bağlantılarını engelledi. Bir gizli operasyon uzmanı olarak her türlü beklenmedik durum için eğitildiniz. Ancak hiçbir şey, sizi içine girmek üzere olduğunuz kabusa hazırlayamaz... Özellikler: Birinci Şahıs Aksiyon Bir Antik Mısır şehri ve Firavun Ramses'in mezarında 20 Artı Seviye kesintisiz oynanabilirlik Gerçek zamanlı tamamen 3D render’lanmış oynanabilirlik, tek bir seviyede katlar arasında gezinmenize izin verir Köprülerden geçin ve sualtı mağaralarında yüzün Sadece bir pala ile başlayın; el bombası, alev püskürtücü, M-60 makineli ve sihirli kobra asası dahil diğer 6 silahı arayın. Dinamik ışıklandırma, göz kamaştırıcı görsel efektler yaratır.