nWay, IncDövüş
COLLECTOR'S EDITION - Power Rangers: Battle for the Grid (Full Game) - Season 1 Pass (day 1 Skin, 3 post release characters) - Exclusive Lord Drakkon Evo II skin for Lord Drakkon - Exclusive Kimberly Hart skin for Ranger Slayer 25 YEARS OF RANGERS Generations of Power Rangers collide across the multiverse’s 25 year history. Experience authentic but reimagined Power Rangers battle sequences like never before. BUILT FROM THE GROUND UP Power Rangers: Battle for the Grid features traditional fighting game controls. This easy to learn but hard to master game is designed to welcome players of all skill levels.