Planet Zoo: Çiftlik ve Hayvan Bakıcısı paketi
Planet Zoo: Çiftlik ve Hayvan Bakıcısı paketi! Kırsalın rustik cazibesini deneyimle ve kırsalın güzelliğini hayvanat bahçene getir veya çizmelerini giyerek bir dizi göz alıcı hayvanı ağırlayan muhteşem bir hayvanat bahçesi yaratmaya hazırlan. - ON DÖRT MUHTEŞEM YENİ HAYVAN o Highland sığırı o Sussex tavuğu o Alpin keçisi o Alpaka o Sıradan Amerikan eşeği o Hill Radnor koyunu o Tamworth domuzu o Pallas kedisi o Habeşistan babunu o Burma Boynuzlu keçi o Gözlüklü ayı o Mahmuzlu Afrika kaplumbağası o Kirk dikdiki o Coquerel sifakası - 155'TEN FAZLA YENİ DEKORASYON ÖĞESİ o Ziyaretçilerin arkalarına yaslanıp manzaranın keyfini çıkarmaları için saman balyalarını bank olarak kullanabilirsin; bu pakette ayrıca klasik dökme demir su pompaları, kuyular, rüzgar pompaları, rüzgar gülleri ve her türlü yaşam alanını bir üst seviyeye taşıyacak bitki örtüsünün yanı sıra çok sayıda renkli çit ve kapı da bulunur. Ziyaretçilerini kırsalın zamansız cazibesini keşfetmeye davet ederken bu manzaranın ve daha fazlasının onlar için harika bir açık hava atmosferi yaratacağından emin olabilirsin. o Hayvanat bahçelerini yeni dekorasyon öğeleriyle geliştir ve hem ziyaretçiler hem de hayvanlar için nefes kesen küçük cennetler oluştur. Parkları aydınlatacak birbirinden farklı fenerler, ziyaretçilerin keyifle bir şeyler atıştırabilmeleri için yerleştirilmiş banklar ve yaşam alanları arasında durup dinlenebilecekleri ek oturma alanlarıyla hayvanat bahçene farklı bir hava ve işlevsellik kat. Bu manzaralar ve çok daha fazlası, herkesi neşelendirip canlandıracak cıvıl cıvıl ve davetkâr bir ortam yaratacak. - HEYECAN VERİCİ İKİ YENİ SEFER SENARYOSU o Bir zamanlar terk edilmiş bir çiftliğe tekrar hayat verirken dönüştürücü bir yolculuğa çık. Gelişen bir hayvan barınağı yaratmak için geri dönen karakter Tiffany Summers ile birlikte çalış. Harap olmuş ahırları ve unutulmuş meraları al ve bunları hayvanlar için güvenli ve rahat bir ortamın yanı sıra bir yuva hâline getir! Yeni Zelanda kırsalının inişli çıkışlı çayırları ve hafif esintileri arasında iyileşmenin ve restorasyonun güzelliğine tanık ol. o Partiye hoş geldin! Hayatının görevini üstlen ve Planet Zoo ekibinin dünyaca ünlü Frontier Zoo'da kutlama yapmaya hazırlanmasına yardım et! Geri dönen karakter Emma Goodwin'in Planet Zoo tarihine geçecek unutulmaz bir kutlama için ortamı hazırlamasına parti planlama komitesinin kritik bir üyesi rolünde destek olacaksın.