Planet Zoo: Çiftlik Hayvan Paketi
Planet Zoo: Çiftlik Hayvan Paketinde kırsalın rustik cazibesini deneyimle! Kırsalın güzelliğini hayvanat bahçene getir ve ziyaretçilerini yüzyıllardır insanlarla birlikte yaşayan yedi sevilen hayvanla tanıştır. Kişilik ve karakterle dolu bu koleksiyon; çevik toynakları ve inatçı ruhuyla tanınan maceracı Alpin keçisini, enerjik tavrıyla Sussex tavuğunu, bir de tatlı ve meraklı alpakayı içerir. Bu heyecan verici yeni eklemelerin yanı sıra Çiftlik Hayvan Paketi, çok sevilen karakterlerin harap bir çiftliği hem hayvanlarının hem de ziyaretçilerinin keyif alabileceği başarılı bir hayvan cennetine dönüştürmek için geri döndüğü yeni bir sefer senaryosuna ek olarak 60'dan fazla geleneksel rustik dekorasyon öğesini de içerir. YEDİ MUHTEŞEM YENİ HAYVAN Bu sosyal türlere hoş geldin: ağır zengin kürkü ve heybetli boynuzlarıyla çarpıcı Highland sığırları, oyuncu ve meraklı doğasıyla Sussex tavuğu, çevikliği ve emin adımlarıyla tanınan Alpin keçisi, kendine özgü ince boynu ve zarif duruşuyla alpaka. Bu paket, aynı zamanda Sıradan Amerikan eşeği, Hill Radnor koyunu ve Tamworth domuzunu da içerir. Misafirlerinin hayvanlarla yakınlaşmasını ve belki de sevgi dolu bir ruh hali içindeyseler onlarla etkileşime geçmelerini sağlayan samimi yaşam alanları oluştur! 60'DAN FAZLA YENİ RUSTİK DEKORASYON ÖĞESİ Ziyaretçilerin arkalarına yaslanıp manzaranın keyfini çıkarmaları için saman balyalarını bank olarak kullanarak veya hafif bir şeyler atıştırmak isteyenler için kablo makarasından yapılmış masaları yerleştirerek hayvanat bahçene büyüleyici kırsal bir hava kat. Bu pakette ayrıca klasik dökme demir su pompaları, kuyular, rüzgar pompaları, rüzgar gülleri ve her türlü yaşam alanını bir üst seviyeye taşıyacak bitki örtüsünün yanı sıra çok sayıda renkli çit ve kapı da bulunur. Ziyaretçilerini kırsalın zamansız cazibesini keşfetmeye davet ederken bu manzaranın ve daha fazlasının onlar için harika bir açık hava atmosferi yaratacağından emin olabilirsin. HEYECAN VERİCİ YENİ BİR SEFER SENARYOSU Bir zamanlar terk edilmiş bir çiftliğe tekrar hayat verirken dönüştürücü bir yolculuğa çık. Gelişen bir hayvan barınağı yaratmak için geri dönen karakter Tiffany Summers ile birlikte çalış. Harap olmuş ahırları ve unutulmuş meraları al ve bunları hayvanlar için güvenli ve rahat bir ortamın yanı sıra bir yuva hâline getir! Yeni Zelanda kırsalının inişli çıkışlı çayırları ve hafif esintileri arasında iyileşmenin ve restorasyonun güzelliğine tanık ol.