Planet Zoo: Hayvan Bakıcısı Hayvan Paketi
Tüm Hayvan Bakıcılarına duyrulur! Hemen katılıp Planet Zoo: Hayvan Bakıcısı Hayvan Paketi ile 7 yeni türle tanışabilirsiniz! Çok talep gören türlerin bulunduğu ve hem yeni hem de tecrübeli hayvan bakıcılarını cezbedecek olan bu paket, ziyaretçilerini doğaya daha da yaklaştıracak. Hemen çizmelerini giy, eldivenlerini tak ve muhteşem bir hayvanat bahçesi yaratmaya hazırlan. Göz alıcı yeni hayvanlarla tanış, cıvıl cıvıl yaşam alanlarını gözlemle ve gerçek bir hayvanat bahçesi gibi dekore et. Bu koleksiyon yalnız yaşayan zeki Pallas kedisini, kadim bilgeliğin ve sosyal karmaşanın sembolü Habeşistan babununu ve muhteşem bir görünüme sahip, oyuncu gözlüklü ayıyı içerir. Hayvan Bakıcısı Hayvan Paketi, bu muhteşem yeni eklemelerin yanı sıra 95'ten fazla göz alıcı dekorasyon öğesi ve ekibe katılarak Planet Zoo'nun beşinci yılını Frontier Zoo'da çılgın bir partiyle kutlayabileceğin yeni bir sefer senaryosu da içeriyor! YEDİ MUHTEŞEM YENİ HAYVAN Cezbedici gözleri ve kendine has tavırlarıyla büyüleyici Pallas kedisi, etkileyici bakışları ve güçlü sosyal davranışlarıyla bilinen Habeşistan babunu, dikkat çeken boynuzlarıyla çevik Burma Boynuzlu keçi ve yüzündeki benzersiz izlerle sıra dışı Gözlüklü ayı gibi sıra dışı türlerle tanış. Bu paket aynı zamanda mahmuzlu büyük Afrika kaplumbağasını, narin Kirk dikdikini ve göz alıcı Coquerel sifakasını da içeriyor. Çok rağbet gören bu hayvanlar, kendilerine has davranış ve güzellikleriyle hayvanat bahçelerini zenginleştirmeye hazır. Vahşi yaşamın çeşitliliğini kutlamamıza ve ziyaretçilerinin hayvanat bahçene mutlaka uğramalarını sağlayacak benzersiz deneyimler yaratmamıza eşlik et! 95'TEN FAZLA YENİ DEKORASYON ÖĞESİ Hayvanat bahçelerini yeni dekorasyon öğeleriyle geliştir ve hem ziyaretçiler hem de hayvanlar için nefes kesen küçük cennetler oluştur. Ziyaretçilerin göğe doğru uzanan yüksek bitkilere, göz alıcı kiraz kuşlarına ve görenlerde kalıcı bir etki bırakacak dev çadırlara bakarken sen de yaşadıkları mutluluğun keyfini çıkar. Parkları aydınlatacak birbirinden farklı fenerler, ziyaretçilerin keyifle bir şeyler atıştırabilmeleri için yerleştirilmiş banklar ve yaşam alanları arasında durup dinlenebilecekleri ek oturma alanlarıyla hayvanat bahçene farklı bir hava ve işlevsellik kat. Bu manzaralar ve çok daha fazlası, herkesi neşelendirip canlandıracak cıvıl cıvıl ve davetkâr bir ortam yaratacak. EĞLENCELİ YENİ SEFER SENARYOSU Partiye hoş geldin! Hayatının görevini üstlen ve Planet Zoo ekibine 5. yıl dönümünü dünyaca ünlü Frontier Zoo'da kutlamaya hazırlanırken yardım et. Geri dönen karakter Emma Goodwin'in Planet Zoo tarihine geçecek unutulmaz bir kutlama için ortamı hazırlamasına parti planlama komitesinin kritik bir üyesi rolünde destek olacaksın. Görevinse Frontier Zoo'da tüm ziyaretçilerin ve hayvanların keyif alacağı muhteşem bir parti hazırlamak ve yönetmek. Çevredeki kırsalın göz alıcı engebeli arazileri arasından herkese keyif verecek mutluluğun doğuşunu seyret.