Pixie Plates: Complete Edition
Lezzetli yemekler hazırlayın, onları tabağa alın, kusursuz malzemelerle tamamlayın ve sevimli fantastik müşterilerden oluşan bir geçit törenine servis edin! Süslenmiş hamur işlerinden güzel tatlılara, sıcak çorbalardan rengarenk içeceklere ve diğer nefis lezzetlere kadar harika yiyecekler ve içecekler hazırlayın. Her sipariş, büyülü misafirlerinize sunulmadan önce doğru malzemelere ve son dokunuşlara ihtiyaç duyar. Mutfakta her şey harika bir şekilde hareketlenebilir! Pişirme istasyonlarınızı dikkatle izleyin, içeceklerin taşmasına izin vermeyin ve yeni müşteriler yeni isteklerle gelirken her tabağı akıllıca kullanın. Yemeği fazla uzun süre pişirirseniz ya da bir içeceğin taşmasına izin verirseniz, onu çöpe atıp yeniden başlamak zorunda kalırsınız. Daha fazla aç müşteri geldikçe ve aynı anda birkaç sipariş beklerken, tezgâhın arkasında her zaman heyecan verici bir şeyler olur! Her birinde 10 seviye bulunan 6 büyüleyici dünyada yolculuğa çıkın. Her dünya kendi atmosferini, büyüleyici müşterilerini ve keşfedilecek temalı yiyecekler ile içecekleri sunar! Özellikler: - Fanteziden ilham alan nefis yiyecek ve içecek çeşitleri hazırlayın ve servis edin - 6 benzersiz dünyanın tamamını keşfedin! - Her siparişi pişirerek, tabağa yerleştirerek ve malzemeler ekleyerek adım adım oluşturun - Periler, kurbağalar ve diğer tuhaf yaratıklar dahil sevimli müşterilerle tanışın - 60 keyifli seviyeyi oynayın! - Tabakları ve birden fazla siparişi yönetirken mutfağınızın sorunsuz çalışmasını sağlayın - Parlak ve masalsı bir dünyaya dalın Tatlı yaratımlar ve büyüleyici müşterilerle dolu bir dünya her zaman sıradaki sipariş için hazır!