Pixie Plates: Shimmering Slopes DLC
Shimmering Slopes'u keşfedin; büyülü konukların buz gibi tatlılar, rengarenk jöleler, tatlı içecekler ve diğer donmuş lezzetler için uğradığı serin bir yeni durak. Bu DLC ile kilidini açacaklarınız: - Karlı "Shimmering Slopes" dünyası - Soğuk tatlılar, rengarenk jöleler ve tatlı kış içecekleri - Sihirli dondurma, kiraz, nane ve narenciye dilimleri gibi ekstra malzemeler - Karlı baykuşlar, meraklı tavşanlar ve zarif kış konukları dahil servis edeceğiniz yeni müşteriler Menüde biraz kış büyüsü var!