Pixie Plates: Ember Peaks DLC
Ember Peaks'i keşfedin; büyülü konukların dumanı tüten noodle kaseleri, yumuşacık pirinç yemekleri, meyveli içecekler ve diğer iç ısıtan lezzetler için uğradığı ateşli bir yeni durak. Bu DLC ile kilidini açacaklarınız: - Volkanik "Ember Peaks" dünyası - Dumanı tüten noodle kaseleri, yumuşacık pirinç yemekleri ve iç ısıtan içecekler - Mantar, acı biber, misket limonu dilimleri ve egzotik meyveler gibi ekstra malzemeler - Kurbağalar, ateşli yaratıklar ve zarif dağ konukları dahil servis edeceğiniz yeni müşteriler Menüde biraz ateş büyüsü var!