Perfect Ninja Painter (Windows)
Ninjalar hiç... resim yapmamışlardı! Renkli, tempolu bir maceraya hazırlan! Perfect Ninja Painter çok eğlenceli, karşı konulmaz ve renkli bir arcade bulmaca oyunudur. Duvarları 50 seviye boyunca boya ve tüm yıldızları almaya çalış! Orijinal Ninja Painter oyunu 2011'den beri Flash'ta, web ve cep telefonlarında 100 milyondan fazla kez oynandı ve şimdi bu harika deneyimi HD olarak yaşamanın zamanı geldi.