Hoof and Seek
Hoof & Seek, sevimli bir çiftlikte geçen rahat bir gizli nesne oyunudur. Her bölüm; ahırlar, ağaçlar, çitler ve diğer çiftlik detaylarıyla dolu tek bir ekranda geçer. Her sahnede çiftlik hayvanları bir yerlere özenle saklanmıştır. Amacın, ortamı dikkatle incelemek, her köşeyi aramak ve hepsini bulmaktır. 40 el yapımı bölümle birlikte, sahneler daha detaylı hale geldikçe ve hayvanlar daha zekice saklandıkça zorluk yavaş yavaş artar. Zamanlayıcı veya ceza yoktur; bu sayede kendi temponla oynayıp sakin ve odaklı bir deneyimin tadını çıkarabilirsin. Basit kontroller, net görseller ve kısa bölümler sayesinde Hoof & Seek öğrenmesi kolay ve her yaştan oyuncu için keyiflidir. Dikkatle bak, gözünü açık tut ve saklanan tüm çiftlik hayvanlarını ortaya çıkar.