Pati Devriyesi Dünyası
Lütfen unutma: 2 oyunculu bölünmüş ekran modunda oyun kumandası gereklidir. Pati Devriyesi dünyasını her şeyin patilerinin altında olduğu bu 3D macera ile daha önce hiç görülmemiş bir şekilde keşfet! En sevdiğin yavru köpekler olarak oyna, onların araçlarını sür ve eğlenceli kurtarmalar ile görevler üstlenerek günü kurtar. İşte en iyi Pati Devriyesi oyun zamanı diye buna denir! Pati Devriyesi Günü festivali kapıya dayandı ve Macera Koyu'ndaki herkes çok heyecanlı... yani Başkan Humdinger ve onun Kedicik Felaket Ekibi hariç tabii. Humdinger bütün festival posterlerini aldı ve yeni süper zeplininde kargaşa yaratıp duruyor! Humdinger'i durdurup festivali patikulade kılmak için eşsiz yetenekleriyle Chase, Skye, Marshall, Rubble, Zuma, Rocky, Everest ve Tracker'ın aralarında bulunduğu bütün uslu köpekçiklerin yardımı gerekecek. Öyleyse Pati Devriyesi'nin engin dünyasına hemen dal! Okulöncesi çağdaki oyuncular için tasarlanan görevlerle Macera Koyu, Jake'in Dağı, Orman ve Havşehir'de özgürce dolaş. Tek oyunculu modda veya bir arkadaşınla eşli olarak bölünmüş ekranda yepyeni bir hikâyenin keyfini çıkar ve klasik Pati Devriyesi bölümlerinden ilham alınan geriye dönüş görevlerini oyna. Ayrıca ifadeler, köpek kimlikleri, kartpostal pulları, kostümler, araç çıkartmaları ve Chickaletta Sergisi için sanat çalışmaları gibi sayısız toplanabilir eşyayla oyununu özelleştir!