RESIDENT EVIL 7 biohazard Gold Edition
Resident Evil 7 Gold Edition ile 2017'nin en korkunç ve en iyi oyunlarından birini deneyimleyin. Tüm Season Pass içeriği dahildir. Ethan Winters olarak, terk edilmiş görünen Baker malikanesini keşfedin ve eşinizin kayboluşunun altında yatan gerçeği ortaya çıkarın. Gold Edition, tam oyunu, DLC Banned Footage Vol. 1 ve 2'yi ve End of Zoe son bölümünü içerir. Ayrıca ücretsiz Not a Hero DLC'sini içerir. Not: Oyunun bu sürümü Delüks Sürümle aynı içeriğe sahiptir. Bu sürüme dahil olan ek içerikler, season pass'teki içeriklerin aynısıdır. Zaten season pass veya Delüks Sürüme sahip olan oyuncular, iki kere gereksiz yere ödeme yapmaktan kaçınmalıdır.