tinyBuildDövüş
One-Two Combo Bundle'yle ringe adım at! Bu paket, Punch Club serisinin her iki oyununu da içerir: - Punch Club - Punch Club 2: Fast Forward Punch Club'da sıkı antrenmanlar yap, timsahlarla mücadele et ve babanın cinayetinin arkasındaki gerçeği ortaya çıkar. RPG ve tycoon öğeleri barındıran bu oyunda, yetenek ağaçlarının arasına dal ve 80'ler nostaljisiyle bezeli muhteşem piksel grafiklere sahip, yoğun hikâye odaklı bir oyun deneyimi yaşa. Dahası da var! Punch Club 2: Fast Forward'da neon ışıklı geleceğe adım atarak 80'ler referanslarıyla ve daha önce hiç olmadığı kadar fazla yumrukla dolu, eğlenceli bir cyberpunk macerasına atıl. Kendi yolunu seç, şampiyon bir dövüşçü ol; zamanın ve paranla kalmayıp suçları çözmeye ve çeşitli gruplar için çalışmaya kadar her şeyi kendin yönet. Şoke edici gelişmelerle seni heyecanlandıracak bu simülasyon oyununda mücadele edip bolca ter dökmeye hazır ol! Boks eldivenlerini giy, destansı mücadelelere hazırlan ve Punch Club dünyasına kendini kaptır!