Ninjin: Clash of Carrots
Ninjin: Clash of Carrots çok çeşitli düşmanlar, ninjalar içeren, özelleştirilen anime esinli bir dövüş oyunudur! Birden fazla aşama içeren 2 boyutlu yatay ilerleyen dünyalarda oynayın ve kötü Shogun Moe’nun çaldığı havuçları toplayın! Havuçlar Corgi Mağazası’nda yeni ekipman karşılığında veya Şüpheli Mağaza’da özel silahlar, maskeler ve diğer özelleştirme eşyaları ile takas edilebilir. 2 çevrimiçi oyuncu veya yerel iş birliğinde size katılacak bir arkadaş bulun. Her bir oyuncunun deneyimini tercihlerine göre ayarlamak için 150’den fazla silah, roket vb. içeren Ninjin: Clash of Carrots benzersiz ve ayrıntılı bir hikâye içeriği, tarz ortamlar, nefes kesen ve çılgın oyun deneyimi ile aksiyon dolu bir heyecan fırtınasıdır! Ninjin ayrıca oyuncuların nadir ödüller için sonu gelmez düşman dalgalarıyla dövüştüğü, “Oni TV Show” adında benzersiz bir hayatta kalma modu da içerir. Bu mod yerel ve çevrimiçi iş birliğini de destekler.