NAMCO MUSEUM ARCHIVES Volume 1
■11 oyun içeriyor! 10 klasik Namco oyununun yanı sıra daha önce batı için hiç yerelleştirilmemiş, NES tarzı “Pac-Man Championship Edition” bonusunun tadını çıkar! (İçerdiği Oyunlar: Galaxian, Pac-Man, Xevious, Mappy, Dig Dug, The Tower of Druaga, Sky Kid, Dragon Buster, Dragon Spirit: The New Legend, Splatterhouse: Wanpaku Graffiti ve Pac-Man Championship Edition) ■Daha kullanışlı ve modern işlevlere sahip! Oyunu istediğin anda bırakma kolaylığı sunan “kaydetme işlevi” ve bölüm sonlanmadan baştan başlama olanağı tanıyan “tekrar oynama işlevi” gibi kullanışlı özellikler de dahil.