Mystical Mixing
İksiri kazana dök, yoncayı, kemiği ve tüyü at, karıştır ve işte – sevimli bir Mixie’nin oldu! Diğer malzemeleri birleştirerek farklı özelliklere sahip Mixies yarat: kanatlı, boynuzlu, benekli, tüylü... olasılıklar sonsuz. Mixie arkadaşlarının gizemli adayı keşfetmesine, saklı hazineleri bulmasına, sihirli portalı onarmasına ve yeni malzemeler toplamasına izin ver; böylece daha da sevimli evcil hayvanlar yaratabilirsin. Zamanla, Mixies’i birbirleriyle birleştirmenin bir yolunu bile keşfedebilirsin. Mystical Mixing, seni büyü, simya ve harikalarla dolu bir dünyaya çekecek büyüleyici bir simülasyon oyunudur. Kazanını kap ve maceraya başla!