Urban Jungle
Urban Jungle, seni sevimli bitkileri ustalıkla yerleştirerek sıradan görünümlü odaları yemyeşil birer cennete dönüştürmeye davet eden büyüleyici ve rahatlatıcı bir simülasyon oyunudur. Sakın endişelenme, bu oyunda bitkileri sulamak veya ilaçlamak zorunda kalmayacaksın. Bitkileri kendilerine uygun bir yere koymak, istedikleri hoş ve rahat ortamı sağlamak için yeterli. Ha, bu arada kedini sevmeyi ihmal edeyim deme! İçerikler: - Bitkilerle dekore et: Oyunun mekaniği çeşit çeşit bitkilerin oda içerisindeki konumlarını düzenlemek üzerine kurulu. Bitkilerin farklı konumlara yerleştirilip odanın rahatlığını ve estetiğini etkilemesi, onlar için en uygun konumu bulma konusunda seni zorlayacak. - Bulmaca ögeleri: Oyun genel olarak dekore etmek üzerine kurulu olsa da içerisinde bulmaca ögelerini de barındırıyor. Evinin rahatlığını ve görsel çekiciliğini en üst düzeye çıkarmak için her bitkiyi nereye yerleştireceğin konusunda stratejik düşünmen gerekecek. - Rahatlatıcı atmosfer: Urban Jungle stressiz bir deneyim yaşatacak şekilde tasarlandı. Zaman sınırlaması veya baskı altında hissettirecek senaryolar yok. Bitkilerin yerini özgürce değiştirebilir ve düzenini kendi tempona göre ayarlayabilirsin. - Çevresel hikâye anlatımı: Oyunun hikâye anlatımını çevreye incelikle işledik. Odada değişiklikler ve eklemeler yaptıkça içini ısıtacak bir hikâyenin parçalarını açığa çıkaracaksın. - Etkileşime girilebilir ögeler: Odanın ambiyansını değiştirmek veya yuva hissiyatını geliştirmek için bitkilere ek olarak lambalar ve oda nemlendiricileri gibi ögelerle de etkileşime girebileceksin. Bitkilere dair vereceğin her kararın yuvanı mükemmel bir bahçe olmaya daha da yaklaştıracağı bir dinginliğe dalabileceksin.