Urban Jungle
URBAN JUNGLE Urban Jungle'da sıradan görünümlü bir odayı yemyeşil bir cennete dönüştürmek için şirin mi şirin bitkiler kullan. URBAN JUNGLE: BROTHER'S WEDDING STORY Havada aşk kokusu var! Urban Jungle'ın bu romantik yeni bölümünde, Tayland'da yeni bir ev dekore edip erkek arkadaşı Rachata'ya evlenme teklifi etmeye hazırlanan Nurgun'a katıl.