Mundaun
Mundaun; Alplerin karanlık, gözlerden ırak bir vadisinde geçen, elle çizilmiş grafiklere sahip bir korku oyunudur. Sırlarla dolu bölgeleri keşfet, tehlikelerle dolu bir ortamda hayatta kalmaya çalış, farklı taşıtlar kullan, envanterini doldur ve özenle hazırlanmış bulmacaları çöz. Başlıca Özellikler: Elle çizilmiş eşsiz estetiği deneyimle ve gerçek ile efsanenin iç içe geçtiği alpler dünyasına kendini kaptır. Yeşil çayırlardan karlı tepelere kadar çeşitli ve açık seviyeleri keşfet. Arazide dolanan yaratıklara dikkat et. Hikâyenin sırlarını toplamaya ve ortaya çıkarmaya odaklı kalmanı sağlayacak zengin envanter sistemi. Oyunun korkuya dayanıklılık faktörü, oyun içinde oyuncu için bir “sebep sonuç etkisi” yaratır. Korku ne kadar güçlüyse o kadar yavaş hareket edersin. Dağın tepesine doğru yol katettikçe oyun dünyasıyla bütünleşen bulmacaları çöz. Kendi aralarında konuştukları anlaşılmayan bir dile sahip tuhaf yerlilerle etkileşim kur.