Morkredd
Küre senin kaderin. Morkredd, heyecanlı ve fizik tabanlı bir eş zamanlı bulmaca oyunudur. Bir ila iki kişi, yetenek tabanlı bulmaca çözmeyi, karanlığın ve aydınlığın zorlu dengesini ve ortaya çıkarılmayı bekleyen sırlarla dolu karanlık bir dünyayı birleştiren bu oyunda mücadele ediyor.