Morkredd - ODE
Küre, seni ØDE'a davet ediyor. Yeni bir oyun alanı seviyesine git ve Küre ile biraz kaliteli zaman geçir. Zihnini, bedenini ve ruhunu teste tabi tutacak yeni zorluklarla yüzleş. Yol boyunca Küre ile birlikte, birkaç eğlenceli anı bile biriktirebilirsiniz. Ayrıca kaplamalar, şapkalar ve ekran filtreleri de var çünkü neden olmasın?