Morkredd - Ra Edition
Küreye bağlılığını Mørkredd Rå Sürümü ile göster ve Mørkredd, Mørkredd: ØDE sürümlerinin ikisini de al Küre, senin kaderin. Heyecanlı ve fizik tabanlı, bir ila iki oyuncuyla oynanan bir eşli bulmaca oyunu olan Mørkredd, beceri odaklı bulmaca çözmeyi, karanlığın ve aydınlığın zorlu dengesini ve ortaya çıkarılmayı bekleyen sırlarla dolu karanlık bir dünyayı birleştiriyor. ØDE'da, yeni bir oyun alanı seviyesine git ve Küre ile biraz güzel vakit geçir. Zihnini, bedenini ve ruhunu sınayacak yeni zorluklarla yüzleş. Yol boyunca Küre ile birlikte, birkaç eğlenceli anı bile biriktirebilirsiniz. Ayrıca kaplamalar, şapkalar ve ekran filtreleri de var çünkü neden olmasın?