Monstrum
Harabe bir yük gemisinde tutsak kalmış ve çıkış yolunu arıyorken kendini Monstrum'un en korkunç yırtıcılarından biri tarafından avlanırken bulacaksın. Ölüm ölümdür. Monstrum'da ölürsen her şeye baştan başlarsın. Her biri kendine has stratejilere, becerilere ve zayıflıklara sahip olduğundan seni kovalayanları, geminin yöntemsel oluşturulmuş ortamında zekanla yenmek zorundasın. Monstrum'da hayatta kalabilecek misin?