Monster Jam Steel Titans 2
Daha Fazla Araç! Yeni Dünyalar! Monster Jam Steel Titans 2! Monster Jam Steel Titans 2, yepyeni Monster Jam dünyalarında hayranların en sevdiği araçları içeriyor! Yepyeni çevrimiçi çok oyunculu modlar, 38 araç ve beş yeni dünya! Sürücüler, Camp Crushmore'da antrenman yapabilir ve nihai şampiyon olmak için gerçek stadyumlarda rekabet edebilir! Daha Fazla Araç! Araç listesinde Higher Education, Sparkle Smash ve Grave Digger dahil olmak üzere Monster Jam tarihindeki en iyi 38 araç var! Yeni Dünyalar! Monster Jam evrenini genişleten beş yeni Monster Jam dünyası! Monster Jam'i keşfet ve sırlarını açığa çıkar. Rekabet! 12 otantik stadyumda, gerçek dünya şovlarına benzer oyun modlarında tıpkı profesyoneller gibi yarış! En sevdiğin hareketleri yap! Bicycle, Stoppy, Moonwalk, Walk It, Cyclone, Pogo, Power Out ve Back-Flip! Geliştirilmiş Oynanış! Fizik, kariyer ve keşifteki çeşitli gelişmelerin tadını çıkar!