Monster Energy Supercross 25 - Season Pass, yaşayacağın oyun deneyiminin ibrelerini kökleyecek! Çıkar çıkmaz şunları alacaksın: - Her yarışın keyfini doyasıya sürebilmen için bir adet tam gaz Experience Multiplier - Ekipmanlarını kişiselleştirebilmen için 1 adet özelleştirilebilir içerik seti - Arazide tozu dumana katabilmen için 10 adet ilave iki zamanlı motosiklet - 3 adet yeni SMX pisti.