Monster Energy Supercross 25 - Experience Multiplier
Araziye bağlılığı ve yarışma isteği alkışlardan çok daha fazlasını hak ediyor. İki kat XP kazanmaya ne dersin? Experience Multiplier bunun için var; görevlerden ve her etkinliğin sonunda kazandığın puanı iki katına çıkarır. Bu sayede durmaksızın yarışmanın keyfine varabileceksin. Bu DLC, Monster Energy Supercross 25 - Season Pass'e dâhildir.