Monster Energy Supercross 25 - Ultimate Gear Pack
Ultimate Gear Pack ile Supercross deneyimine tarz kat: Göz alıcı parçalarla motosikletini ve ekipmanlarını özelleştir, çıktığın her yarışta tarzını konuştur ve kişiliğini yansıt! Bu paket şunları içerir: - 1 adet Bell Fasthouse Smoke Bomb kaskı - 1 çift Alpinestars Tech 10 botu - 1 adet Fox Main Image Cosmo koruyucu gözlüğü - 1 adet FLY Racing Kinetic giysisi - 1 adet SKDA ROADKILL kaplaması (dört zamanlı motosikletlerin her birinde kullanılabilir) Bu DLC, Monster Energy Supercross 25 - Season Pass'e dâhildir.