MindsEye
Hafıza kaybından muzdarip, geçmişten anıların peşini bırakmadığı ve gizemli bir sinir implantına sahip eski bir asker olan Jacob Diaz olarak oyna. Sonu gelmeyen yapay zekâ tehdidi, yüksek teknoloji deneyleri, kurumsal casusluk, siyasi yozlaşma ve kontrolsüz ordularla dolu bir dünyada geçmişinin sırlarını keşfetmek için bir dizi gizli göreve çık. MindsEye; zihni şaşırtan komplike hikâyesi, zengin ortamları, çığır açan çatışma sistemi, gelecek teknolojisi ve yüksek hızlı kovalamacalarıyla sürükleyici bir deneyim.