Mega Man X Legacy Collection 1+2
Destansı, heyecan dolu Mega Man X efsanesindeki sekiz oyunun tamamına sahip ol! Oyuncuları aynı anda iki ölümcül büyük düşmanla karşı karşıya getiren Yeni X Challenge modunda yeteneklerini test et. Nadir sanat eserleri, klasik ürün katalogları, nostaljik reklamlar ve daha fazlası ile dolu kocaman bir müzeyi keşfet. Mega Man X Legacy Collection ve Mega Man X Legacy Collection 2 için ayrı indirmeler içerir.