Mega Man X Legacy Collection
Çok sevilen Mega Man X serisi geri dönüyor! Dört unutulmaz oyunda Mavericks olarak bilinen ölümcül baş düşmanlara karşı savaşırken klasik dövüş robotu Mega Man'in güçlü halefi Mega Man X olarak oyna. Mega Man X Legacy Collection, efsanevi 16 bitlik oyunları ve serinin heyecan verici 32 bite geçiş çağını içerir: Mega Man X, Mega Man X2, Mega Man X3 ve Mega Man X4. Kahraman robot, Mavericks'i indirip onların silahlarını çalarak ve heyecan verici, yüksek tempolu bir savaş deneyiminde hücum edip duvarlardan zıpladıkça giderek daha da güçleniyor. Mega Man X Legacy Collection, pek çok yeni özellikle geliyor. Oyuncuları aynı anda ikiye bir savaşta iki büyük ölümcül düşmanla karşı karşıya getiren Yeni X Challenge modunda yeteneklerini test et. Nadir sanat eserleri, klasik ürün katalogları, nostaljik reklamlar ve daha fazlası ile dolu kocaman bir müzeyi keşfet. Bu koleksiyon, yüksek oktanlı Mega Man X serisinin başlangıcını tecrübe etmenin en iyi yolu.