Meet Your Maker: Sector 2 Paketi
Sector 2: Shattered Peak'in sunduğu her şeyi deneyimle. Meet Your Maker'ın Sector 2 Paketi, inşa etme ve baskın yapma stratejilerini daha da ileri taşımanı sağlar. Buz gibi arktik çorak topraklardan esinlenerek yapılmış aletler ve kozmetikler, Shattered Peak'in önde gelen teknolojileri ve orayı yıkıma sürükleyen paranoyak oluşumlar seni bekliyor. Bu paket; Sector 2 Cephane Paketi ve Sector 2 Kozmetik Koleksiyonu'nu içerir: 1 KORUYUCU + ALTERNATİF GÖRÜNÜM: - Overseer - Icebreaker 1 MUHAFIZ: - Assassin 1 VOLT LANCER SİLAH GÖRÜNÜMÜ: - Yeti 1 DEKORASYON PAKETİ: Lab 2 Blok (her birinde 3 farklı şekil bulunur) - Reinforced Plastic - Thermal Pack 2 Dekor - Laboratory Lighting - Laboratory Computer 1 Hareketli Dekor - Rickety Fan 8 Kaplama - Frozen Lab *Meet Your Maker oyununda bir karakol inşa ederken veya baskıncı ekipmanı oluştururken tüm eşyalar arasında serbestçe seçim yapılabilir.