Maximum Entertainment Horror Bundle
Korku Paketi Korku Paketi ile üç nefes kesici korku oyunundan oluşan bir koleksiyona dalın. Gizemleri çözün, korkunç yaratıklarla yüzleşin ve akıl almaz koşullarda hayatta kalın. Bu paket şunları içerir: Fobia - St. Dinfna Hotel Amatör gazeteci Roberto Leite Lopes'in paranormal aktiviteleri araştırdığı ve farklı zaman çizelgelerini ortaya çıkaran bir kamera keşfettiği St. Dinfna Hotel'in yıkık dökük salonlarına girin. Unreal Engine tarafından desteklenen bu birinci şahıs korku deneyiminde bulmacaları çözün ve malzemeleri arayın. In Sound Mind Bu psikolojik korku oyununda bir dizi rahatsız edici anıyı gezin. Deneysel bir kimyasala maruz kalmış kurbanları keşfedin ve korkunç dehşetler ve benzersiz patron dövüşleriyle yüzleşin. Nightmare House 2'nin yaratıcılarından taze bir korku deneyimi yaşayın ve The Living Tombstone'un ürkütücü müziklerini dinleyin. Remothered: Broken Porcelain Bu hayatta kalma korku oyununda Ashmann Inn'in karanlık sırlarını keşfedin. Gizliliği kullanın, zorlu bulmacaları çözün ve gerçek zamanlı sinematiklerle psikolojik bir gerilim hikayesine dalın. Yeni hayranlar için mükemmel bir giriş noktası ve seri gazileri için devam niteliğinde.