Lost Eidolons: Veil of the Witch - Deluxe Sürüm
Lost Eidolons: Veil of the Witch Deluxe Sürümü, bonus içeriklerle dolu: ● Taktisyenin Desteği Paketi (Güçlü yükseltmeleri daha hızlı aç) ● Orijinal Oyun Müzikleri ---------- "Lost Eidolons" dünyasından gelen taktiksel roguelite RPG'de, ölüm yalnızca yeni bir başlangıç. Gemin battı ve ölmek üzeresin. Gizemli bir cadıyla yeni bir şans için bir pazarlık yapıyorsun. Bedeli mi? Cadının savaşçısı olmak ve düşmanlarını yenmek. Ölülerin istilası altındaki lanetli bir adada uyandığında hafızan da kaçış yolun da yok. Sadece ileri gidebilir ve cadının arzusunu yerine getirebilirsin. TAKTİKSEL SIRA TABANLI DÖVÜŞ Her hamlenin ve kombonun isabetlilik istediği, zorlu, ızgara temelli dövüşlere katıl. Savaş alanını şekillendirmek için element etkilerinden faydalan. Islak düşmanlara elektrik ver, yanabilir zeminleri tutuştur, her fırsatı değerlendir. Düşmanın zırhını hesaba kat ve zırhı aşıp avantajı eline geçirmek için doğru silahla saldır. Yıkıcı yetenek sinerjileri inşa et, savaşların akışını kontrol et veya düşmanlarının manevralarına yenik düşüp yok ol. GRUBUNU KUR Müttefiklerini topla ve 9 çok yönlü karakterden 5 kişilik bir ekip kur. Her bir karakter birden fazla dövüş rolünü benzersiz yetenekleri, silah setleri ve kişilikleriyle birleştiriyor. Seviye atladıkça 200'den fazla yeteneği elde et ve yükselt. Ölümcül takım kombinasyonları kur, oyun kazandıran karakterler inşa et. Her oyununda farklı ekipler ve stratejiler dene, savaş alanının hâkimi olmanın yeni yollarını keşfet. SÜREKLİ DEĞİŞEN YOLCULUKLAR Hiçbir yolculuğun bir diğerine benzemeyecek. Rastgele olaylar, gizli ödüller ve tehlikeli karşılaşmalarla dolu dolambaçlı bir haritada yönünü tayin et. Adanın dallanıp budaklanan yollarındaki her adım, tüm stratejini değiştirebilecek yeni olasılıklar getiriyor. Yolunu dikkatle planla ama gerektiğinde uyum sağlamaya da hazır ol. Bazı seçimler seni güçlü ödüllerle buluşturabilir, bazıları da beklenmedik karşılaşmaları saklıyor olabilir. Riskler al, kazançlarını topla, stratejilerini seni bekleyen bir sonraki tehlikeye adapte et. ROGUELITE İLERLEMESİ Başarısızlık yolun sonu değil, yolculuğun bir parçası. Her ölümle önündeki dövüşler için daha güçlü hâle geleceksin. Kampında ödüllerini harca, istatistiklerini kalıcı olarak artır. Yeni ve güçlü yetenekleri açmak için karakterleri terfi ettir. Müttefiklerinle olan bağını derinleştirerek geçmişlerini ortaya çıkar ve savaş alanında daha fazla taktiksel avantaj elde et. Hazır olduğunda tekrar savaşa dal ve daha önce gitmediğin kadar ileri git. SENİ BEKLEYENLER Gerçek mücadele, bir seferini başarıyla tamamladıktan sonra başlıyor. Savaş alanına geri dön, gizli ipuçlarını izle ve esrarengiz koruyucunun sırlarını ortaya çıkar. Güçlü düşmanlara meydan oku ve adanın lanetinin ardındaki gerçeklerle yüzleş. Gerçekten cesur davranabilirsen, kişiselleştirilebilir zorluk değiştiriciler ve kıvrak zekânın sınırlarını zorlamak için muhteşem ödüllerle dolu, yüksek riskli bir mücadele olan Sınavlar Modu için kolları sıva.