Laser League
ÖNEMLİ: Laser League Çevrimiçi Hizmeti, 28 Şubat 2022 tarihinde sona erecek. Bu tarihten sonra çevrimiçi karşılaşma oynanamayacak. Sporun ışık hızındaki geleceğinde rakiplerini buharlaştır. Yepyeni bir çok oyuncu deneyimi - alıp oynaması kolay ama bırakması neredeyse imkansız, Laser League basit bir refleks testi olarak başlar ama kısa sürede derin takım taktikleri içeren bir karşılaşmaya dönüşür. Sınıf yeteneklerini birleştir, sahaya egemen ol, rakiplerini yok et ve podyumda yerini kap. Yüzlerce kit ve özelleştirmeyi açmak için Ustalık meydan okumalarını yen ve seviye atla. Lider tablolarında yüksek ve 2150'nin spor efsanelerinden biri ol. Laser League, daha önce oynadığın hiçbir şeye benzemez.