Lovers in a Dangerous Spacetime
AŞIKLAR TEHLİKELİ UZAY-ZAMANDA, 1-4 oyuncu için tasarlanan, çılgın, aksiyonlu, beraber oynanan uzay nişancısıdır. Kule, lazer, kalkan ve iticiler tedarik ederek beraberce kontrol edebileceğiniz devasa bir neon savaş gemisinin içinde renkli bir galaksiyi keşfedin. Sadece takım çalışması ile nefretin kötü güçlerine karşı zafer kazanabilir, kaçırılan uzay tavşanlarını kurtarabilir ve vakum ölümlerini önleyebilirsiniz. Uzayın derinlikleri tehlikelidir, ancak onunla tek başınıza yüzleşmek zorunda değilsiniz! ORTAK OYNANABİLİRLİK Farklı savaş istasyonlarına personel yerleştirmek, silah, kalkan ve motorlar arasında ileri geri gitmek için 2-4 oyuncunun (veya 1 oyuncu artı sadık bir AI uzay hayvanı) birlikte çalışması gerekir. Her iki oyuncu da daima önemli roller üstlenir ve kimse arka planda kalmaz. YÜKSELTİLEBİLİR GEMİLER Geminizin yüklerini özelleştirmek için güçlü uzay mücevherlerini bulup birleştirin. Her mücevher size farklı yetenekler verir ve her duruma uygun araçları öğrenmenizi sağlar. BASİT KONTROLLER, DERİN MÜCADELE Astronotu kontrol etmek herkesin yapabileceği kadar kolaydır, ancak iki oyuncunun iyi yağlanmış bir makine gibi birlikte çalışması, kötü robotlar ve takımyıldızlar ile savaşmak; işte bunlar işin asıl zor kısmıdır. HER SEFERİNDE YENİ BİR DENEYİM Rastgele seviye düzenleri, iki oyuncunun da her oynayışta yeni bölgeler keşfetmesi demektir.