LA Cops
"Dinleyin! Bu şehirde yoksulluk ve pislik hüküm sürüyor. Güçlenip karşılık verme zamanı. Kuralları unutup bu sokakları kendi usulümüzle temizlemeye başlayalım. Sokaklarda bir sürü kötü adam var, bu yüzden yalnız gitmenizi istemiyorum. Kendinize bir eş bulun ve unutmayın, LA Cops'ta Dostlarınıza her zaman arkanızı dönebilirsiniz". LA Cops, 1970'lerin Los Angeles'ın tekinsiz bölgelerinde her biri kendi kurallarına göre oynayan bir grup başına buyruk polisi kontrol ettiğin hızlı, heyecanlı 3B bir nişan oyunu.