KILL KNIGHT
Bir zamanlar sadık bir şövalyeydin. İhanete uğradın ve Uçurum'a atıldın. Canlandırılmış bir zırhın içinde, bütünlüğü bozulmuş bir ceset. Sonsuz ölüme meydan okuyorsun. KILL KNIGHT olarak isimlendirildin ve tek bir amacın var: SON MELEĞİ ÖLDÜRMEK. BEŞ TEKİNSİZ KATMAN YA ÖL YA ÖLDÜR İÇİNDEKİ İBLİSİN EFENDİSİ OL Uçurum'da ölümle dans et ve yüzeyin altında seni bekleyen karmaşık oynanış katmanlarını açığa çıkar. Düşmanların zayıflıklarından faydalan, canice infazlar gerçekleştir, kaynaklarını taktiksel bir şekilde yönetmek için silahların arasında geçiş yap ve şartları tersine çevirmek için yıkıcı hiddet patlamalarını serbest bırak. Her karşılaşmada ustalığını sergileyeceksin. ÇÜRÜMÜŞLÜĞÜN GÜZELLİĞİ KILL KNIGHT'ın özenle hazırlanmış, minimalist estetiği ve retro görselleri, 90'lı yılların neon ışığına boğulmuş arcade ve nişancı oyunlarına selam gönderiyor. Beş acımasız, dikkatle tasarlanmış tekinsiz arenada geçen KILL KNIGHT, lo-fi vahşetten güç alıyor, Uçurum'un derinliklerine yaptığın yolculukta seni çevreleyen korku ve rüya gibi harabelerle zenginleşiyor. EBEDİ MAHKUMİYET Bu dünyaya ait olamayacak varlıkların akınlarında hayatta kalarak mücadeleleri tamamla, Şövalye'nin Silahları için güçlü, yeni ekipmanları aç kendi benzersiz oyun tarzını geliştir. Özel yetenekleri ve KILL KNIGHT'ın çeşitli tabancalarının, ağır silahlarının, kılıçlarının ve zırhlarının atış modlarını kullanmayı öğren. Hem dostlarına hem de rakiplerine karşı mücadele vermek için savaşı küresel liderlik tablolarına taşı. Cesaretin varsa gel, Şövalye. Katliamın tadını çıkar. ÖZELLİKLER - Hızlı ve kanlı, tepeden görünüşlü, saldırganlık ve isabetliliği ödüllendiren ve sürekli ilerleyen savaş ortamı. - Retro eserlerden ilham alan estetiğiyle, her yerinden çürütücü bir atmosfer akan sürükleyici, farklı bir dünya - Her biri bir öncekinden daha ölümcül olan beş ölümcül katmanda aşağı doğru in - Üç çok farklı zorluk ayarıyla üstesinden geleceğin mücadeleyi seç - Öldürme Gücü'nü arttıracak kadar uzun hayatta kal, hızını ve hasarını geliştir - Şövalye'nin Silahlarını açmak için mücadeleleri tamamla ve kendi oyun tarzını geliştir - Beş katmanı birleştirerek genişletilmiş bir arena mücadelesi sunan Usta Modu'na dal - Küresel liderlik tablolarında yüksel, yüksek skorunla hüküm sürmek için arkadaşlarınla yarış Discord'a Katıl / Topluluğa Katıl!