Kaze and the Wild Masks
Kaze and the Wild Masks'de, Crystal Islands'ta 90'ların klasik platform oyunları tarzında bir yolculuğa çıkacaksın. Kaze olarak oyna ve arkadaşın Hogo'yu adalarda kaos yaratan bir lanetten kurtar. Wild Masks'in güçlerini uyandırarak öfkeli canlı sebzelerle yüzleş. Bir kaplan gibi yırtıcı bir şekilde saldır, bir kartal gibi gökyüzünde süzül, bir kertenkele gibi hızla koş ve bir köpekbalığı gibi denize hükmet.